Lejr og events

Velkommen på Værløse Kirkes weekendlejr 2024 for hele familien

Efter 5 års pause inviterer Værløse Kirke igen på weekendlejr for hele familien i weekenden d. 14-16. juni 2024.

Kom og vær med til en dejlig weekend, hvor vi skal synge, lege, lave løb, høre bibelfortællinger, være kreative, holde andagt

og ikke mindst hygge os sammen.

År 2024 er det første år uden en officiel bededag. Derfor har man på landsplan sat særligt fokus på bøn og udråbt året som bønnens år. Dette ønsker vi i Værløse Kirke at markere og derfor er temaet for årets weekendlejr:

STORmester - udfordringer og bønner.

Jesus er en STOR mester, der lytter til alle folks bønner, og han gør godt midt i livets udfordringer. Vi skal på forskelligvis drage på opdagelse i centrale bibeltekster om Jesus, som alle handler om bøn og hvordan Jesus møder personer, der oplever udfordringer.

Det bliver tre fantastiske dage med sjov, leg, læren om Gud, solskin, natur, fællesskab, godt til maven og nye minder!

Sted:

Lejren afholdes på Bisseruplejren.

Gammelstrandvej 135,4243 Rude

Tilmelding:

I kan tilmelde jer weekendlejren ved at kontakte kirkens

børne-ungemedarbejder Anne-Katrine Japhetson Mortensen

på mail: akjm@vaerloesesogn.dk eller telefon: 20490024.

S.U. d. 1. juni 2024.

Betaling:

Familie: (2 voksne med børn): 500 kr.

Børn: < 1 år: gratis, 1-3 år: 100 kr., > 3 år: 150 kr.

Voksen: 200 kr.

Betaling senest d. 1. juni 2024. til: 148418 mrk. betalingen ”weekendlejr”

Mere infomation og programmet følger snarest.